Projekt "Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I -III rzeszowskich szkół podstawowych"
|
|
|
Szkoła uczestniczyła w realizacji projektu pn. „Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I – III rzeszowskich szkół podstawowych" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia pozalekcyjne odbywały się w roku szkolnym 2011/2012 oraz 2012/2013. Projekt objął wsparciem 376 uczniów i uczennic naszej szkoły.
Analiza ocen opisowych oraz opinii o uczniach przygotowanych przez prowadzących zajęcia oraz wychowawców klas pokazała, że założone cele i wskaźniki zostały osiągnięte. Szczegóły znajdują się w poniższej tabeli:
ogółem liczba uczniów objętych wsparciem w ramach projektu |
Trudności w czytaniu i pisaniu , w tym także zagrożonych dysleksją |
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.
|
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami mowy
|
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych |
||||
liczba uczniów na zajęciach |
liczba uczniów, którzy osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na zajęciach |
liczba uczniów, którzy osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na zajęciach |
liczba uczniów, którzy osiągnęli wskaźnik |
liczba uczniów na zajęciach |
liczba uczniów, którzy osiągnęli wskaźnik |
|
376 |
68 |
62 |
153 |
144 |
39 |
39 |
116 |
116 |
Dodatkowo baza dydaktyczna szkoły została doposażona w materiały dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt, niezbędny do realizacji zaplanowanych zajęć dodatkowych. Archiwum