2012/2013
Szkoła w roku szkolnym 2012/2013
kontynuuje realizację projektu "Indywidualizacja
procesu nauczania w klasach I – III rzeszowskich szkól
podstawowych”.
ZOBACZ GALERIĘ ZDJĘĆ
ZARZĄDZENIE PREZYDENTA
MIASTA RZESZOWA Z DNIA 15.01.2013 R.
więcej..............
Człowiek - najlepsza
inwestycja
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I – III
rzeszowskich szkół podstawowych
numer
projektu: WND-POKL.09.01.02-18-149/11
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 – 2013
Opis
projektu
Regulamin
zał.
nr 1. Deklaracja uczestnictwa w projekcie- II etap
zał.
nr 2. Oświadczenie o wyrażenie zgody na
przetworzenie danych osobowych II-etap
2011/2012
HARMONOGRAM ZAJĘĆ
w ramach
realizowanego projektu pn. ,, Indywidualizacja procesu
nauczania
w klasach
I – III rzeszowskich szkół podstawowych”
więcej..............
Informacje dla
Rodziców!
„Indywidualizacja
procesu nauczania klasy I- III"
W roku
szkolnym 2011/2012 szkoła przystąpiła do realizacji
projektu „
Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I – III
rzeszowskich szkól podstawowych”.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007
– 2013.
Celem projektu jest
wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów klas I – III z
24 szkół podstawowych funkcjonujących w Gminie Miasto
Rzeszów dostosowane do zdiagnozowanych potrzeb
edukacyjnych uczniów i uczennic oraz ich możliwości
psychofizycznych.
Projekt będzie
realizowany w szkole podczas bezpłatnych
zajęć dodatkowych, będących kontynuacją
indywidualizacji pracy z uczniem w ramach
obowiązujących zajęć edukacyjnych.
Biorąc pod uwagę
potrzeby uczniów naszej szkoły, będą realizowane
następujące rodzaje zajęć:
·
zajęcia
dla dzieci z trudnościami w pisaniu i czytaniu, w tym
także zagrożonych dysleksją,
·
gimnastyka
korekcyjna dla dzieci z wadami postawy,
·
zajęcia
logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
·
zajęcia
rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie
uzdolnionych w dziedzinie nauk matematyczno –
przyrodniczych.
Zajęcia będą prowadzone
przez nauczycieli – specjalistów w małych,
kilkuosobowych grupach.
|